Requisitos
- Estudios mínimos
Educación Secundaria Obligatoria
- Experiencia mínima
Al menos 1 año
- Sector
ONG y servicios sociales
Descripción
Des de la Fundació Pere Tarrés cerquem 1 intendent/a per donar suport logístic i de cuina auxiliar en unes colònies socials amb infants i joves de CRAE, durant els caps de setmana del 8/9 i 15/16 d'agost, a la Casa de colònies Pare Artigues, a Planoles.
Si tens experiència o coneixements en cuina auxiliar, t'agrada treballar en equip i vols formar part d'un projecte educatiu en un entorn natural, aquesta pot ser la teva oportunitat!
Es tracta d'una posició amb pernocta a la casa, centrada principalment en la preparació dels esmorzars, la recollida dels àpats elaborats per a unes 60 persones i el manteniment de l'ordre i la neteja del material de cuina i menjador.
Què faràs?
- Preparar els esmorzars: servir el pa, embotits, llet, etc.
- Recollir el dinar i el sopar amb el cotxe de l'entitat.
- Rentar els plats dels diferents àpats.
- Mantenir l'ordre i la neteja del material de cuina i menjador.
- Coordinar-te amb l'altre/a intendent/a i amb la resta de l'equip de les colònies.
Què oferim?
- Contracte indefinit fix discontinu.
- Temporalitat: caps de setmana del 8/9 i 15/16 d'agost
- Jornada completa.
- Horari: esmorzar de 8:15 a 10:15 h, dinar de 13:00 a 15:30 h i sopar de 20:00 a 22:30 h.
- Allotjament i àpats inclosos durant l'estada.
- Ambient de treball dinàmic i proper, en un entorn natural privilegiat als Pirineus, a Planoles.
- L'oportunitat de formar part d'un projecte social i educatiu amb infants i joves.
Si ets una persona organitzada, responsable i amb ganes de viure l'experiència d'unes colònies des de dins, t'estem esperant!
- Categoría
- Nivel
Empleado/a
- Vacantes
2
- Salario
Salario no disponible
1 inscritos a esta oferta para 2 vacantes
Nuestro consejo: inscríbete si tienes el perfil, puede que se ajuste más que el de otros inscritos.
Los datos bancarios, de pago y datos personales (DNI, foto) nunca deben proporcionarse al solicitar un empleo. Consulta nuestros consejos para una búsqueda de empleo segura.
Ofertas similares
AYUDANTE COCINA SANTA MARKET ¨INCOPORACION INMEDIATA¨
Alliance - Especialistas en trabajo temporal- Santa Cristina D'Aro
- Hace 4d
Empresa dedicada al servicio de festivales masivos, precisa incorporar ayudantes de cocina,atencion al cliente disponibilidad inmediata para empresa ubicada en GIRONA (SANTA CRISTINAD'ARO). Experiencia mínima de 1 años en eventos musicales. se solicita personal actitud positiva, buena imagen, alegre y ágil a la hora de trabajar y responsables. Los turno empiezan a las 17:30-01:30h o de 20 A [...]
Ayudante de Cocina - Hotel Mar de Tossa
RV HOTELS- Tossa De Mar
- Hace 4d
En RV Hotels, cadena de apartamentos turísticos con presencia en los principales destinos de playa y montaña en Cataluña y Menorca, buscamos profesionales que quieran formar parte de un equipo joven, dinámico y motivado. Estamos en constante crecimiento y buscamos personas comprometidas que deseen unirse a nuestra empresa. Actualmente, queremos incorporar un/a Ayudante de Cocina para nuestro Hotel [...]