Intendent/a de cuina i logística – Colònies socials a Planoles (carnet B, de l'1 al 20 d’agost)

Planoles (Girona)

Presencial

Salario no disponible

Experiencia mínima: Al menos 1 año

Contrato fijo discontinuo, jornada completa

  • Publicada 07 jul

Descripción

Des de la Fundació Pere Tarrés cerquem 2 intendents/es per donar suport logístic i de cuina auxiliar en unes colònies socials amb infants i joves de CRAE, que tindran lloc de l'1 al 20 d'agost a la Casa de colònies Pare Artigues, a Planoles.


Si tens experiència o coneixements en cuina auxiliar, t'agrada treballar en equip i vols formar part d'un projecte educatiu en un entorn natural, aquesta pot ser la teva oportunitat!


Es tracta d'una posició amb pernocta a la casa, centrada principalment en la preparació dels esmorzars, la recollida dels àpats elaborats per a unes 60 persones i el manteniment de l'ordre i la neteja del material de cuina i menjador.


Què faràs?

- Preparar els esmorzars: servir el pa, embotits, llet, etc.

- Recollir el dinar i el sopar amb el cotxe de l'entitat.

- Rentar els plats dels diferents àpats.

- Mantenir l'ordre i la neteja del material de cuina i menjador.

- Coordinar-te amb l'altre/a intendent/a i amb la resta de l'equip de les colònies.


Què oferim?

- Contracte indefinit fix discontinu.

- Temporalitat: de l'1 al 20 d'agost.

- Jornada completa.

- Horari: esmorzar de 8:15 a 10:15 h, dinar de 13:00 a 15:30 h i sopar de 20:00 a 22:30 h.

- Es lliura un dia cada cap de setmana i es pot sortir de la casa.

- Allotjament i àpats inclosos durant l'estada.

- Ambient de treball dinàmic i proper, en un entorn natural privilegiat als Pirineus, a Planoles.

- L'oportunitat de formar part d'un projecte social i educatiu amb infants i joves.


Si ets una persona organitzada, responsable i amb ganes de viure l'experiència d'unes colònies des de dins, t'estem esperant!

Categoría

Turismo y restauración - Restauración

Nivel

Empleado/a

Vacantes

1

Salario

Salario no disponible

8 inscritos a esta oferta

Nuestro consejo: inscríbete si tienes el perfil, puede que se ajuste más que el de otros inscritos.

Los datos bancarios, de pago y datos personales (DNI, foto) nunca deben proporcionarse al solicitar un empleo. Consulta nuestros consejos para una búsqueda de empleo segura.

Ofertas similares

  • Ajudant de cuina a Alberg a Llívia (Cerdanya - estiu fins al 6 de setembre)

    FUNDACIÓ PERE TARRÉS
    • Llívia
    • 14 jul

    T'agradaria treballar en un entorn de natura amb infants i famílies? La Fundació Pere Tarrés t'ofereix la possibilitat de formar part de la nostra gran família en un projecte del Servei de Colònies de Vacances. Cerquem un/a ajudant de cuina per un dels nostres albergs situat a Llívia (Cerdanya - Girona) per donar reforç a l'estiu fins al 6 de setembre. Si ets una persona amb entusiasme per la cu [...]

    • Contrato fijo discontinuo
    • Jornada completa
    • Salario no disponible
  • AJUDANT CUINA - RESTAURANT EL RACO - PLATJA D' ARO

    El Racó
    • Castell-Platja D'Aro
    • Hace 2d

    El Racó pizzeria mediterránea está buscan gent com tú. Seleccionem personal que vulguin formar part del nostre equip , que tinguin ganes de conèixer i formar-se en el món de la cuina i a l' hora s' ho vulguin passar d' allò més bé. No requerim experiencia previa, nosaltres t' ensenyarem , el que volem de tú són ganes de viure una bona experiencia de feina. Treballaràs amb gent diferent on cadas [...]

    • Contrato indefinido
    • Jornada indiferente
    • Más de 6000 €