Administratiu/va

Barcelona (Barcelona)

Presencial

1.900€ - 2.000€ Bruto/mes

Experiencia mínima: Al menos 1 año

Contrato de duración determinada, jornada completa

  • Publicada Hace 1d

Requisitos

Estudios mínimos

Ciclo Formativo Grado Medio

Experiencia mínima

Al menos 1 año

Sector

Servicios sociales residenciales y no residenciales

Descripción


PROGESS hem de contractar un/a recepcionista per un servei que té com a objectiu l'atenció social al sensellarisme a l'espai públic.

Funcions:


Exercir l'admissió i control d'accés a l'interior de l’equipament. Supervisar que les persones que accedeixin a l'equipament compleixen els requisits d'admissió.

Assegurar que les persones que accedeixen a l’equipament compleixen amb la normativa i les condicions de l’equipament (per exemple, no accedir amb materials potencialment perillosos), podent denegar l'entrada en determinats casos en l'exercici del dret d'admissió.

Controlar que les persones que accedeixen a l’equipament (tant professionals com usuàries) estiguin adequadament acreditades per a la seva correcta entrada.

Vigilar que l'afluència no superi l'aforament màxim de l’equipament.

Vetllar perquè els fluxos d'entrada i sortida de persones es portin a terme de manera ordenada i amb seguretat, d'acord amb les indicacions rebudes i amb les indicacions que pugui rebre.

Atendre a les persones en el moment de l'accés.

En cas de detectar alguna incidència o alteració serà la persona encarregada de comunicar-ho i mobilitzar les mesures pertinents, sigui a través del/de la vigilant de seguretat, de l'organització o de la policia, segons el cas.

Executar tasques auxiliars d'interès per al correcte desenvolupament dels serveis, essent responsable de l’obertura i tancament de l’equipament..

Rebre, custodiar i entregar documentació postal.

Elaborar un registre de les recepcions, custòdies i entregues, així com també de les trucades telefòniques.

Fer tasques de recepció i atenció presencial i telefònica. Registrar totes aquestes tasques en una base de dades.

Donar informació protocol·litzada sobre la cartera de serveis i els criteris d’accés, així com el funcionament general dels serveis de l’equipament (horaris, serveis, etc.) i lliurar la documentació corresponent a la informació sol·licitada.

Creació d’arxius, i gestió i custòdia de documentació.

Lliurar a les persones usuàries la informació o documentació facilitada per als referents de cada Servei.

Rebre, custodiar i entregar als referents de cada servei la informació o documentació facilitada per les persones usuàries.

Elaborar un registre d’incidències de recepció.

Responsable de la preparació de l’equipament per a reunions i treballs grupals.

Responsable del control i seguiment de tot material inventariat a equipament.

Responsable del control i manteniment de l’equipament.

Amb relació a l’operativa ICR d’empadronament:

  • Rebre, custodiar i entregar documentació postal de persones no referenciades per cap dels serveis de l’equipament, ja que Casp 126 passarà a ser l’adreça de notificació de totes les persones a les que es faci ICR.
  • Elaborar un registre de les recepcions, custòdies i entregues, així com també de les trucades telefòniques de persones reclamant sobre possibles entregues de documentació.
  • Atendre el flux de persones que es presentin a recepció sol·licitant informació sobre documentació, així com també previsiblement, sol·licitant informació sobre el tràmit d’empadronament i de demandes d’atenció.
  • Condicions:

Contracte eventual per substitució de vacances a 38h/setmanals.

Horari: primera setmana: dilluns, dimarts, dimecres i dijous de 8h a 14h i de 14:30h a 17:30h i divendres de 8h a 14:30h; segona setmana: dilluns, dimarts, dimecres i dijous de 12:30h a 14:30 i de 15h a 20h i divendres de 14h a 20h.

Salari: 1.900€ - 2.000€ bruts mensuals.

Periode de contractació: del 03/9/2026 al 26/9/2026.

Requisits:

Tècnic/a en Gestió Administrativa o similar

Categoría

Administración de empresas - Administración

Nivel

Empleado/a

Personas a cargo

0

Vacantes

1

Salario

1.900€ - 2.000€ Bruto/mes

57 inscritos a esta oferta

Nuestro consejo: inscríbete si tienes el perfil, puede que se ajuste más que el de otros inscritos.

Los datos bancarios, de pago y datos personales (DNI, foto) nunca deben proporcionarse al solicitar un empleo. Consulta nuestros consejos para una búsqueda de empleo segura.

Ofertas similares

  • Administrativo/a Atención al Paciente – Atención Telefónica y Recepción (temporal)

    CONSULTORIO DEXEUS
    • Barcelona
    • Hace 19h

    Barcelona | Contrato temporal | Jornada intensiva | Incorporación inmediata En Grupo Dexeus Mujer acompañamos a nuestras pacientes en las diferentes etapas de su vida, ofreciendo una atención integral en las áreas de Obstetricia, Ginecología y Medicina de la Reproducción. ¿¿ Referente nacional e internacional por nuestro modelo asistencial, la excelencia de nuestros profesionales y nuestro comprom [...]

    • Contrato de duración determinada
    • Jornada intensiva - indiferente
    • 20.000 € - 21.000 € Bruto/año
  • Administrativa/o Barcelona

    Algadi
    • Barcelona
    • 15 jul

    Algadi es una empresa de Restauración Colectiva con una acreditada solvencia y más de 40 años en el sector. Nuestra filosofía de trabajo se basa en la cercanía del trato y la gestión personalizada para cada servicio. Trabajamos para garantizar la igualdad de oportunidades real y efectiva que nos permita promover el desarrollo profesional y la diversidad laboral en línea con las directrices de nues [...]

    • Contrato fijo discontinuo
    • Jornada parcial - mañana
    • Salario no disponible